Söndag!

Snart måndag!
Första gången jag längtar till måndag.
Får träffa min älskling då!!<33333
Inte träffat honom på hela helgen för han är uppe hos sin farmor och farfar.

Igår gick jag upp vid halv 10.
Åt frukost och sen följde jag med moster till stallet och red.

Va skit roligt igår, han har äntligen kommit upp i kondition!
Nu går det lixom att galoppera med honom 3 varv utan problem!
Så det är skit nice! Men han måste fortfarande bli bätte och bli av med si sådär 100 kilo!
När vi ridit klart så fixade vi honom osv, Sen åkte vi hem.
När jag kom hem så va Alice och Stefan här :D
Duschade och sen myste jag med Alice :D <3
Hon är världens sötaste unge måste jag bara säga!
Juste, jag skickade efter kläder igår oxå för 900 kr.
Får 1050 kr, hum ingenting att leva för denna månad..
Kan inte köpa cigg ingenting. uuuuh!!!
Men får fina kläder iaf, alltid något :P

Just nu ligger jag i sängen och är skit trött!
Ska snart börja fixa mig åå måla naglarn :P
Duscha ska jag nog oxå göra!
För sen vid 5 ska jag möta Therese vid Java så ska vi käka :D
Mummmms! Kina mat är min favorit! wookbuffen! Gaash.
Sushi är skit äckligt, testat flera gånger men neh!
Inte min smak alls faktiskt.
Synd, för det ser jäkligt gott ut.
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0