Sjuk!

Hejsan!
Ligger i sängen och har precis kommit hem.
Vaknade i morse och kände mig jätte hängig.
Världens huvudvärk och mådde illa!
Så bestämde mig för att vara hemma idag.
Vaknade vid kvart över 12.
Klädde på mig och fixade mig.
Sen drog jag in till stan för ett besök hos ungomshälsan.
När jag va klar där så mötte jag Michal och Mickis.
Vi gick till bussen, och sen tog vi bussen till Björklinge.
Mickis följde med mig hem i 8 minuter sen åkte hon tillbaka till stan.
Eftersom jag va sjuk. Michal han träffade någon polare och försvann.

Haha söta ungar!! <3
Nu ligger jag iaf i sängen och smsar med min Älskling!
Saknar honom så sjuuukt mycket!
Men imorgon får jag träffa honom!!Får tänka så :)
Vi ska väl va hemma hos honom antar jag :D <3333
Nu ska jag krypa ner under täcket och slå på en film!.
Puss <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0