Lov is awesome!

Jag har haft världens underbaraste helg!
I fredags efter skolan så gick jag och Patrik hem till honom.
Vi åt mat och sen duschade vi,sen gick vi ut och träffade massa härligt folk!
Vi drog till någon resturang för Daniels plast pappa skulle spela och sjunga.
Han va riktigt bra iaf!
Där va vi till klockan 1 och människorna va så underbara!
Sen skulle vi hitta på något men alla vart så trötta så alla gick hem till sig.
Jag och Patrik låg bara och myste! Så härligt. <3
I lördags så vaknade vi vid 10 men vi låg och drog oss i sängen till typ 3.
Sen drog vi ut och träffade Daniel och Nina.
Vi satt och snackade men alla var helt sega så ah xd
När dom drog så gick jag och Patrik in och åt och sen hyrde vi filmer.
3 skräckfilmer.... Va inte roligt alls! haha!
Hade mardrömmar inatt..
Så igår kväll kollade vi bara film.
Somnade väl runt halv 2.
Vaknade vid 10 igen.
Jätte irriterande för hans parsienner är skit konstiga så det blir jätte ljust på morgonen så man vaknar av ljuset.
Jätte känslig för ljus på morgonen xd
Så är jätte trött nu! kanske bra, då slipper jag ligga å tänka på skräckfilmerna eftersom jag lär
somna snabbt! Det är jätte bra!! xD
Nu ska jag borsta tänderna och sedan sova!
Godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0