Gästbloggning ;)

Besök gärna min och Maddes blogg :) Http://www.getmetosmile.soclog.se
Therese är ju inte hemma så tänkte gästblogga lite :)
Therese och jag har vart bästa vänner länge och det är underbart! Hon är en jätte bra vän som man kan prata med om allt och det är så det ska vara tycker jag :D Tro det eller ej, men vi träffades först när båda gick i 4an, då skulle hennes låtsas pappa få hjälp av min låtsas pappa med att sätta upp något stort tällt typ. Då när dom var hos oss så pratade jag aldrig med Therese, utan hon var där borta och typ stod på händer mm. Medans jag satt på avstånd och kikade in den där tjejen ;)
Sen började jag i en ny klass och vet ni vad, jag började i hennes klass ;D Vi åkte på klassesa till Åland och där var det roligt :) kan berätta att Therese, Karro, Christoffer och jag stack ut med en båt på sjön där vi satt ett tag och bara hade det allmänt mysigt typ. Det jag inte visste var att Therese var kär i mig och Karro i Christoffer haha :) Men Therese ska iaf komma hit till mig nu på lovet och det ska bli roligt! :D
Nu ska jag inte skriva något mera, detta får räcka :D
Ja och i helgen blev man sminkad av Moa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0