underbar dag!

Hejsan sötnosar!!
Idag har det varit en underbar dag!!!
Vaknade klockan 1, gjorde mig iorning lite snabbt.
Sen drog jag och träffade Mickis. Det var helt underbart!!
Baby du kommer klara detta! Be strong så kommer det bli bra snart!
Mickis och jag satt och snackade om allt och ingenting.
Vi drack massa cola oxå :D Sen spelade vi biljard ;)
Sen kvart över 4 kom mamma och hämtade mig och körde mig till Fyrishov.
Där träffade jag Patrik,hans bror och hans pappa.
Vi bowlade och jag och Patrik vann mot Andreas och deras pappa!
Mohaha Älskling vi äger!
Efter bowlingen så åt vi på Java, MUMS!!!
Sedan drog jag och Patrik till stan och träffade Anton och sen Moa.
Vi snackade lite och sen drog älskling och Anton.
Jag och Moa träffade två hel skumma killar! Hahah fett sköna!!
Sen skulle Moa på Bio så då åkte jag hem.
Det va min dag det.
Duschade när jag kom hem oxå :P
Nu sitter jag här :)
Ska väl ta och sova snart! Jätte trött!!!
Somnade 4 i natt. Hum inte bra.
Imorgon ska jag till stallet och rida :D Ska bli ruuligt!
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0