Bio med Majaaaaaaaa!

Idag vaknade jag vid 10 av att min hund skällde åt precis ingenting.
Eller ingenting jag såg eller hörde iaf...HUM!!!¨
Jag gick upp och åt frukost, sen kollade jag på step up 1 igen..
Sen drog jag ut för en liten spring tur.
Härligt va det!!! När jag kom hem duschade jag och gjorde mig iordning.
Sen for jag in till stan och träffade Maja!
Vi gick och käkade och sen vart det bio :)
Vi såg Paranormal activity 3...
SE INTE DEN!! Om ni inte vill skita på er alltså..
Efter bion träffade vi Moa. Vi snackade lite och sen drog vi vidare till Donken och där åt vi glass i stora lass ;D
Sen drog vi vidare mot bussen.
Tack Maja för denna ruuuliga kväll! :D
Nu ska jag sova! Eller försöka iaf... Lite svag för skräckfilmer..Haha!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0