Helgen!

Tjena!
Tänkte skriva lite vad som hände i helgen :)
I Fredags efter skolan så träffade jag Patrik, vi snackade lite om vad som hade hänt å så.
Och bestämde för att försöka igen! UNDERBART!
Vi åkte hem till honom och bara myste!
Sen vid 7 så åkte jag hem för att jag skulle passa min lilla syster Ronja.

På lördagen vaknade jag rätt sent så fick stressa så sjukt mycket.
Skulle vara i Harbo klockan 5 på fest med denna sötnos :

Jag fick stå och vänta på henne i 20 minuter i regn...Men hon är så söt så
man kan ju inte vara arg på henne!
När vi kom dit så åt man och sen satt vi och spelade våghals.¨
Sen sjöng vi singstar, det var mer en tjejmiddag :) mysigt.
Vid 12 så drog jag och Maja till en annan fest.
Där vart det ös....Mycket trevligt folk, ah sen fanns det ju dom som man ville spy på!
Förstår inte det där med att vara otrevlig mot folk man inte känner!!
HUM! Jaja, vi hem hem vid 20 över 5.
Vaknade 10 för att Maja skulle till kyrkan och ta hand om små barn.
Hahah! Jag åkte hem och bara tog det lungt :) Det va min helg det :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0