BAKA

Hejsan!
I fredags så åkte jag till pappa och träffade alla där.
Jätte mys! Vi spelade och ritade.
Åt mat där, köttfärsås och spaghetti, MUMS.
Sen åkte jag hem vid 9.
När jag kom till stan så fick jag och älskling en jätte bra ide att jag skulle sova där :D
Så då gick jag hem till honom. Vi låg och kollade på film.
MYYYYYS!! Underbart att få vara med honom.
När vi vaknade på lördagen låg vi och drog oss jätte länge i sängen.
Sen gick vi upp och åt frukost.
Sen myste vi i sängen igen.
Vid 1 kom min kontaktperson och hämtade mig.
Vi drog och åt på kinaresturang.
Jätte mumsigt.
Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så himla mycket.
Men på kvällen kom Martin hem till mig.
Vi tog en fika och sen åkte vi iväg och träffade folk.
Sen åkte vi hem till mig och kollade på film.
Baka paj gjorde vi också!
Sen vid 1 åkte han hem för jag var super trött!
Idag har jag bakat med mamma hela dagen!
Fyller ju år om 4 dagar :D hihi!!
Grattis i förskott till mig! ;)
Nu ska jag äta och sen träffa en vän :)


SAKNAR MIN ÄLSKLING! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

När du tänker sova över, kan vi ta en seeeen promis- som förr i tiden ;-) <3 Kram!

2011-12-11 @ 22:47:37
Postat av: tessi

Till Linda : hahah ja och skrämma upp varandra!

hahahah!

2011-12-21 @ 22:00:08
Postat av: Linda

Vaaa, gjorde vi så?? ser förvirrad ut :-p jamen det måste vi!!

2011-12-23 @ 01:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0